Tema: Re: Re: iGO8 esminis klausimas
Autorius: Doxlas
Data: 2010-08-30 07:58:04
Jei pratest tema - tai ish mano bandytu navigaciju PC man labiausiai patiko Automapa. Tik beda, kad PDA versija shios programos - tik WinMo, CE. O mano tel su GPS - androidinis. Aishku noretusi turet to paties gamintojo navigacija ir PC ir telefone/PNA/PDA. Be iGO dar ir Sygic turi PC versija, reikia ja pratestuoti, ypach domintu galimybe susiplanuot marshruta PC ir ji exportuot i telefona/PNA/PDA.