Tema: Re: Re: iGO8 esminis klausimas
Autorius: Nero
Data: 2010-08-29 16:44:50
na kodel... nereikia taip nuvertint iGO, cia aisku skonio ir ipratimo
reikalas, bet asmeniskai man iGO buvo anksciau (2006 versija) ir yra siai
dienai patogiausia ir megiamiausia navigacijos programa su tikrai geru
interfeisu ir puikiais zemelapiais, gaila tik kad toks skurdus gamintojo
palaikymas ir negalime pilnai ir patogiai isnaudoti jos galimybiu. Cia jau
gamintoju marketingui galima deti laabai riebu minusa, nes jei padarytu
kazka panasaus i Garmin Mapsource - drasiai galetu stoti 1:1 su Garmin ir
Tomtom, bei atsiriekti riebu ir pelnyta rinkos gabala. Na bet ka padarysi,
gi "krize" ir $$$ niekam dabar nereikia ;)))

o tavo paminetas Content manager - ten zemelapiu ir programos atnaujinimui
naudojama jungiantis su PC prie palaikomu PNA/PDA irenginiu.