Tema: Re: Re: Re: iGO8 esminis klausimas
Autorius: Zoom
Data: 2010-08-29 21:16:49
Tikrai nebandau nuvertint iGo - pats esu jo gerbėjas ir nesiruošiu į
ką nors keisti :) Tiesiog tokia Nav'n'go politika - tiekti softą
visiems, kam to reikia ir kas už tai gali susimokėti. Jie patys savo
saite tai atvirai sako - parduoda ir gatavą produką, ir su minimalia
personalizacija (užsakovo rekvizitai, bet iš esmės nepakeistas igo),
ir visiškai personalizuotą (individualus visas interfeisas, igo likęs
tik branduolys - kaip Becker). Bet dažniausiai tokie klientai yra iš
pigesniųjų - ir tiesa sakant iGo softas daro juos konkurencingus
lyginant su tokiais sunkiasvoriais kaip Garmin ar TomTom.

--
- Zoom -
http://www.leonardas.net