Tema: Re: Re: iGO8 esminis klausimas
Autorius: daumrimas
Data: 2010-08-29 20:07:32
Gana profesonalus ir idomus Jusu postai...
Nors ne visai sutinku su pasisakymu, kad NavNGo produktai skirti pigiems
(kinietiskiems) aparatams...
NavNGo su savo produktais darosi tikru monstru. Ir savo apyvartomis drasiai
gali lygiuotis su Garmin ir Tomtom, ar bent arteja prie ju. NavNGo aktyviai
bendradarbiauja su labai rimtomis Becker ir NaVon kompanijoms ir tiekia joms
QEM produktus - produktus kuriu labai labai isskirtinemis galimybemis jau
gali pasinaudoti elitiniu  Dach (Vokietijos, Sveicarijos, Austrijos) ir kitu
labai issivysciusiu saliu navigacijos vartotojai. Tai labai priklauso ir nuo
mapu. Tomtomui ir Garminui dar toli iki tokiu galimybiu.
Becker ir NaVon aparatai tikrai ne pigus.
Kas link pigiu (kinietisku) ir kitu aparatu... O kuom jie blogi. Didziausia
ju problema - neryskus ekranai (svieciant saulei). O daugiau veikia labai
ciki . Ir suteikia galimybe pajusti navigacijos privalumus daugumai musu.
Kas link versiju personaliniam kompiuteriui ir t.t.
To labai truksta ir man...
Toks matomai ju marketingas. Ir mums dar nesuprantami jo politikos vingiai.
Galbut jie skaito, kad  labai tada jie nukentetu del nelegaliu produktu
paplitimo.
Bet ar tikrai mes galime dziaugtis labai didelemis Tomtom ar Garmin
Mapsource galimybemis sioje srityje.
TomTom Home skirta daugiau produktu idiegimui...Daugiau kaip ir nieko nera.
Garmin Mapsource irgi labai ziauriai skurdi savo galimybemis...Garmin Mobile
PC irgi skurdi kaip ir Garmin mobile XT.