Tema: Re: iGO8 esminis klausimas
Autorius: Nero
Data: 2010-08-27 14:08:48
tinka :) tik masinoj man jis PDA neveikia...

uzklausiau apie iGO nes kazkaip uzsiknisau planuodamas marsruta vargti
knisantis google.maps + google earth + paskui tikrinant varganame 4"
ekranelyje - kaip iGO suskaiciavo, pro kur vaziuosim ir t.t.

siaip esu iGO fanas, bet tegul sako  kas ka nori - marsruto planavimas -
sadomazochistinis tikrai - siaip jau XXI amzius ir visi gi turim PC - tai
kodel negaletume sededami namuose, gurksnodami kavute atsipalaidave
nagrineti zemelapi dideliam ekrane, patogiai susideti waypointus ir paskui
persikelti i PDA/PNA, na ar bent jau pasinagrineti normaliam ekrane, o
dabar.. - drocini drocini tame PDA/PNA......