Tema: Re: Re: iGO8 esminis klausimas
Autorius: Zoom
Data: 2010-08-28 20:48:24
iGO iš esmės yra pigių įrenginių OEM softas. Manau keli jam pernelyg
aukštus reikalavimus. Pagal savo tikslinę rinką jis ir taip yra turi
labai puikų funkcionalumą ir labai gerus žemėlapius.

Beje yra toks iGO Content Manager (dabar jį pakeitė Toolbox) - tik
kažkaip iš navi laužėjų apie jį joikių žinių. Content Manager buvau
netgi parsisiuntęs - bet niekur neradau, kaip jį nulaužt. Galbūt šia
utele ir padarytum tai, apie ką kalbi.

--
- Zoom -
http://www.leonardas.net