Tema: Re: Hard enduro
Autorius: Velnias
Data: 2009-05-17 17:38:05
Buvau. Parduodamu motociklu pas ji kokie 25-30 tvarte (!) stovi, praktiskai
visi seni, sitas DRZ'tas vos ne naujausias ir brangiausias is ju. Parduoda
tipo uz savikaina, bo niekas neperka. Uzkurt neprasiau, nes visu nusede
akumai, ziurejau tik ta, kur mane domino. Isoriskai atrodo labai tvarkingas
(arba pakeistos originalios plasmases, arba nebuvo nugriuves), su starteriu.
Vienzo pasiziureti manau verta, del kainos nezinau ar cia normali, gal
pinigais pamosavus po nosim ir pigiau parduotu, nes prisivares tu mocu
tikrai daxuja.