Tema: Re: Hard enduro
Autorius: Velnias
Data: 2009-05-16 23:07:43
Imk ta DRZ'ta jeigu tiesiai vaziuoja ir motoras nebarska - greiciau pradesi
vazineti, maziau klausimu kils. Susirask xebra, prasmaugsi gerai kelis
kartus, pagriuvinesi, is balos issitrauksi, pamatysi kiek ten tos romantikos
:) Is tokio kad isspaust maksimuma nuo nulio pradejus, tai ne vieniems
metams uzteks.