Tema: Re: Hard enduro
Autorius: Gangas
Data: 2009-05-15 16:11:49
Pakeiciau i panasu kaip TTR/DRZ moca, bet dar ne i harda - CCM 404E (anglu
remas, KTM naudojama rimta WP pakaba ir patikimas DRZE mataras), sekantis
bus Yamaha WR450F (tikiuosi 2010 iseis WR450Fi modelis), nebent KTM
artimiausiu metu padarytu EXCR su ne taip byranciu varikliu :-)

--
-- Xtra Racing http://www.xtra.lt/