Tema: Re: Hard enduro
Autorius: Vejas
Data: 2009-05-15 23:05:08
Tai viskas butu labai paprasta, jei galima butu isbandyti visus tuos
modelius ir nuspresti kas tinka kas ne. Kol kas radau issinuomoti tik TTR ir
TT.
Kitu nepavyksta kol kas rasti. Taigi teks arba dar ieskoti, arba suradus
info apie alternatyvas bandyti ziureti i review'us. Nuomoniu zinoma gali
buti visokiu, bet man review'ai padeda (is keletos review'u atsirenki kas
tau svarbu/kas ne) issirinkt tarkim auto ar buitine smulkme. Nematau
priezasties kodel turetu buti kitaip su mocais.
Dar svarbesnis klausimas kokie tie modeliai i kuriuos ziureti - kame ir sito
thread'o esme buvo.

Taip, as neabejoju kad ir 125 traukia, bet man asmeniskai maloniau vaziuoti
kai nereikia grezti motora, kad trauktu. Naturaliai didesni varikliai
maloniau traukia prie zemesniu apsuku.