Tema: Re: Hard enduro
Autorius: Vejas
Data: 2009-05-15 17:39:42
Jei jau perejai asmeniskus, tai leisiu ir as sau atsakyti panasia forma:
O tu man panasus i savimi nepasitikinti, kompleksuota tipeli, kuris maskuoja
nepilnavertiskumo kompleksus grubia ir "kieta" sneka.
Tie zmones kurie tikrai daug zino, paprastai nepritruksta nei patarimu, nei
kantrybes atsakineti i klausimus, net jei jie ir butu kvaili. Tik visokie
vos piena nuo lupu nusisluoste "profai" bet kokia kaina bando pasirodyti
protingesniais nei yra. Bet hey the good news - tai turetu praeiti, nors ir
akivaizdu kad dar negreit.