Tema: Re: Q: Hard enduro
Autorius: Vejas
Data: 2009-05-17 14:46:46
Na man kick'as kaip ir defaultinis dalykas uzaugus su Jawa:) O starteris jau
butu pribumbasas. Bet nesu tikras ar taip pat galvosiu kai pavazinesiu po
visokius smelius, slaitus ir pan. Kai ir pasistatyt ji gali buti sunku
uzkurimui, etc.
Yra ir tu XR pasirinkimas LT, bet dabar jau visai susimeciau ko gi ieskoti:)
Atsipliepimai apie ta XR labai jau geri...