Tema: Re: Enduro motociklas - patarkit
Autorius: trenerio asistentas
Data: 2009-04-16 22:24:24
tu gal ishmok vaziuoti, o paskui jau tas pagalves pirkt.
bo dabar tai jos tai atrodo kaip panaceja nuo visu imanomu lygiu. cia tipo
kaip ant kompo, kad uzhsiseivinai lygi ir nebaisu, kad zemiau nukrisi.

o dar juokingiau bus, kai tos pagalves suveiks, tik neskausmingai paguldzius
motocikla ant sono (pvz ivaziavai i proveza, koja zemes nepasiekei ir guli
sau ant pagalvres :)