Tema: Re: Enduro motociklas - patarkit
Autorius: Vejas
Data: 2009-04-13 23:37:54
Nesu tikras:)
Itariu, kad kol kas gali tekti pirkti ir paskui neuzilgo paduoti, kai kito
uzsimanysiu, tai kaip ir perdaug nesinori isleisti.
Butu labai gerai jei pavyktu isleisti apie 10K. Na o veliau jei viskas OK,
tai gal ir apie nauja pamastyciau.

Noriu tvarkingo, saugaus, nenudrozto motociklo. Kiek tokie kainuoja? :)