Tema: Re: Enduro motociklas - patarkit
Autorius: Vejas
Data: 2009-04-16 22:17:30
Tas variantas kur Kestas papostino man kazkaip patikimiau atrodo, nes ten ne
tik tokia apykakle issiskleidzia, bet ir apie korpusa atsiranda tokios
desros, kurios priglude prie kuno (laikosi svarko viduje, o ne makaluojasi
apie pecius.
Vien zho - visai idomiai atrodo.
Kitas dalykas - maciau kad kazkas enduro klubo forume pardavineja tik pacius
sarvus (plastmases su tinkliuku) kurios irgi turi oro pagalves. Kaip ir mass
market produktas turetu buti.