Tema: Re: Enduro motociklas - patarkit
Autorius: Velnias
Data: 2009-04-14 09:22:56
KTM ir naujesni modeliai patikimumu nepasizymi, o ir kainuoja brangiau, o
senu uz tokia suma nieko gero nesigauna. Pradedanciajam geriau japonas, nes
su jais maziau bedu buna. Litriniai KTM'ai pradedanciajam smarkiai per
pikti, ir kaina ju kelis kartus virsytu tavo planuojama, vienzo tikrai ne
pradziai pabandymui skirti :)
Kuo softas nuo hardo skiriasi Yvl'as mazdaug ir atsake - softai yra sunkesni
(~180-220 kg), pritaikyti vaziuoti dviese, su starteriu, prietaisu skydeliu
ir t.t. - pritaikyti tiek normaliai vazineti keliais, tiek ir lengvai
bekelei.
Hard enduro - beveik kaip krosinis, tik su lempa priekyje ir gale,
registruojamas regitroje. O seip lengvi (~100-120 kg), vienvieciai, be
posukiu, veidrodziu, prietaisu skydeliu, piktais varikliais, zodziu
pritaikyti rimtai bekelei.