Tema: Re: Enduro motociklas - patarkit
Autorius: Vejas
Data: 2009-04-14 11:31:36
Taip. Ta vakar maciau, bet mes kaip tik atostogu isvaziuojam 26-a. Suds. Tai
sikart nepavyks. Reikes kada prisijungt kita karta. Manau turetu buti labai
geras variantas. Is ju ir pasigavau ta ideja issinuomoti pirma motocikla.
O gal ka zinot apie rengejus? Kaip kokybe tos mokyklos? Yra alternatyvu
jiems?