Tema: Re: Enduro motociklas - patarkit
Autorius: Vejas
Data: 2009-04-14 10:07:17
Super. Viskas aisku.
Dekui jums abiems.

Koki pirkimo metoda rekomenduotumet? Paprasyt, kad kas parveztu is JAV;
pirkti is DE per koki mobile; ieskotis lietuvoje; kiti variantai?
Dekui didelis ir panasu kad lieku skolingas:)

Kitas klausimas - o jus gal irgi vazinejat su enduro? Gal kada galima butu
prisijungti prie jusu? Galvoju, gal pradziai issinuomoti koki motocikla ir
pasibandyti kas ir kaip patinka.