Tema: Re: Rimtas klausimas
Autorius: padugne
Data: 2012-10-06 13:59:51
On Thu, 04 Oct 2012 09:18:07 +0300, Tomis wrote:

> Aga ir atrodo viskas eina ta linkme kaip PC. kompai greiteja o appsai ne
> velnio. Jiems vis daugiau resursu reikia tam paciam darbui padaryt.
> Suprantu developeriai taupo laika, ima piniga, bet perfomansas visai ne
> geresnis jei lygint mano tureta WinMo 400Mhz ir 1Ghz androida, jau
> neskaitant ramo kiekio.

Tik paemes ta pati 400mhz WinMo tu staiga suprasi, kad visiskai nenori
juo naudotis.

As turiu stalciuje kruvele visokiu WinMo devaisu pradedant HTC Alpine su
PocketPC 2003 ir netgi 628mhz. Labai gerai padeda issklaidyt nostalgija :)
Paimi toki i rankas ir supranti kokie jie buvo levi, kaip nieko
negaledavo ir kaip lagindavo.

> Is neturejimo ka veikt gal ir uzsiimciau, bet dabar ir svarbesniu dalyku
> yra. Norisi tiesiog imt ir naudot, o ne kiekviena appsa perdarinet pagal
> save.
> Ir be to retas kas gali pats ta padaryt, as kol kas tik hello world
> lygio apssus spejau padaryt ant androido

Tai arba esi seimininkas arba nesi. Jei pats nenori ar neturi laiko
seimininkaut tai tada neverk, kad kiti seimininkauja uz tave. Taip kaip
jiems atrodo geriau ir teisingiau, kad visiskai nebutinai sutampa su tavo
asmenine pasaulio samprata.

Tas pats ir su appsais: esi laisvas arba pasidaryt pats arba rinktis
tokius kurie dirba taip kaip tau patinka.

Nepatinka marketas? Rinkis devaisa me marketo, kitaisiai sociai tokiu
prigamine, dideliu ir mazu.

Man pvz nepatinka samsung touchwizas ir htc sense. As naudojuosi savo
pasirinkimo teise ir banaliai ju neperku. O jei pirkciau, tada isideciau
roma kur ju nera.

> Nu cia tik pvz. as bendrai kalbu, net tik apie updeitus. Nemazai softo
> sededami fone kartais kazka daro(pvz renka statistika, o gal tavo
> kontaktus siuncia kur nors negeram developeriui) - ko vartotojui gal
> visai nereikia.

Vartotojui nera jokio reikalo vartot to negero developerio softo. Kadangi
jis negeras, tai gali pridirbt miliona kitokiu blogybiu. Tai kam ji
apskritai isileist?

Cia kaip su kokia aukle. Arba tu ja pasitiki arba ne. Jei ne, tai gal
apskritai neverta samdyt ir isileist i namus?
Nes jei ir uzrakinsi spintele su papuosalais, tai dar nereiskia, kad
nepvogs kazko kitko ar tavo dantu shepeteliu neisvalys klozeto.

> Taip nepatinka, kai nezinau ka jis ten veikia, arbai kai jis veikia
> neprasytas. Kai zinau, jog veikia ka nors naudingo tuomet as uz foninius
> reikalus

Tai tada belieka apsiribot tik opensourciniais projektais itraukiant ir
hardwara. Nes kitaip niekada negali zinot ka jie ten veikia ir kodel.

> Nu kazkoki kreiva roma buvau susidejes, isirasiau kita baigesi sitokios
> problemos.

Tai kas kaltas? Ir prie ko cia tada kaltinimai "draugiskam androidui"?
Nes jei dedi kazkieno kazkoki roma tai su androidu tai nebeturi nieko
bendro. Tas kazkas kuris padare roma ten gali daryt ka tik nori.
Taip ir gimsta visokios VBS antys.

> Nu ir kas is to kad zinai, bet negali uzdraust? Daznai tenka priimti
> salygas nes gero alternatyvaus appso nera.

Zinoma kad gali uzdraust. Deinstaliavimo budu. Arba padiskutavus su
developeriu.
Cia bent jau zinai kad tai yra daroma. Kituose OS (tame tarpe ir PC)
neturi zalio supratimo ka appsas daro o ko ne. Bet kadangi nezinai tai ir
nesiparini :)

> Tai isvadoj noreciau jog eitu visus foninius dalykelius uzblokuot kai
> man reikia tik phone - kad nereiktu daznai pakraudinet.

Tai nera taip trivialu kaip atrodo. Gaves sarasa su 91344 jungikliais
pradesi skustis, kad neturi laiko sprest ka blokuot o ko ne.

--
kthxbai.