Tema: Re: Rimtas klausimas
Autorius: Tomis
Data: 2012-10-04 09:18:13
> Tai developeris apskritai labai daug ka sprendzia :)

Aga ir atrodo viskas eina ta linkme kaip PC. kompai greiteja o appsai ne
velnio. Jiems vis daugiau resursu reikia tam paciam darbui padaryt.
Suprantu developeriai taupo laika, ima piniga, bet perfomansas visai ne
geresnis jei lygint mano tureta WinMo 400Mhz ir 1Ghz androida, jau
neskaitant ramo kiekio.

> Tai jokiu problemu: imi sau soursus ir nusprendi. Iki paskutinio bituko.

Is neturejimo ka veikt gal ir uzsiimciau, bet dabar ir svarbesniu dalyku
yra. Norisi tiesiog imt ir naudot, o ne kiekviena appsa perdarinet pagal
save.
Ir be to retas kas gali pats ta padaryt, as kol kas tik hello world lygio
apssus spejau padaryt ant androido

> Tai jei isjungi tai jis nesitikrina. Bet kadangi manifeste surasyti
> atitinkami broadcastai, tai appsas juos vistiek gauna.
> Tai jis tada ir updeitinasi kai paspaudi. Jei taip susikonfigines.

Nu cia tik pvz. as bendrai kalbu, net tik apie updeitus. Nemazai softo
sededami fone kartais kazka daro(pvz renka statistika, o gal tavo
kontaktus siuncia kur nors negeram developeriui) - ko vartotojui gal visai
nereikia.

> Bagai visur imanomi. Jei tokie foniniai reikalai nepatinka, tai
> sprendimas labai paprastas: imk WP ar iOS :) Tai tikrai neims. iOS nuo v4
> svetimus foninius procesus zinoma leido, bet labai ribotai.

Taip nepatinka, kai nezinau ka jis ten veikia, arbai kai jis veikia
neprasytas. Kai zinau, jog veikia ka nors naudingo tuomet as uz foninius
reikalus

> Ar tikrai? Nes jei pasakai kad neleist duomenu perdavimo roaminge, tai
> niekas nieko ir nesiuntineja. Duomenu irgi savaime neijungineja. Per ~3
> metus ir N kartu roaminge dar nei karto nebuvo nutike kad netiketai
> nusiurbtu duomenu.
> Jei taip nutiko, tai cia jau telefono gamintojo bagas, taip tikrai niekas
> neplanavo. Gali nutikt (ir realiai nutinka) belekuriam OS.

Nu kazkoki kreiva roma buvau susidejes, isirasiau kita baigesi sitokios
problemos.
O siaip ne roamingas buvo, o vietine prepaid kortele.

> Nes kazkam to reikejo. Zmones daznai turi savo "specialiu" noru.
> Nepatinka, deinstaliuoji ir tiek. Arba rasai developeriui laiska ir
> prasai kad isimtu ta funkcija. Arba pats remontuoji jei opensoursas.
>
> Beje, androide tai bent zinai kad jis nori skaityt SMS. Tokiam iOS ar WP
> ar ata WinMo jie tiesiog gali, o tu nors ir "seimininkas" bet apie tai
> nieko nezinai.

Nu ir kas is to kad zinai, bet negali uzdraust? Daznai tenka priimti
salygas nes gero alternatyvaus appso nera.

> Toks nereikalingas. Reikalingas su normaliu akumu kad nedvestu. Juk
> padaroma, pvz Razr MAXX ar M, ar I ar HD. Nei jie labai dideli ar sunkus.

Aga vat ir man pakilo noras ta razr isigyt.

> O man pvz patinka, kad emailai pareina patys savaime. Ir jei naudoju
> skaipa ar whatsapp, tai biski kvaila kai per ji taves negali pasiekt. Ne?

Na kiekvienam pagal poreikius, as dazniausiai prie kompo sedziu, tai
dviejuose vietose skype ir kt. leist nera prasmes. Tuomet smartfonas pas
mane dirba kaip phonas. O kai tenka kur nors isvaziuot tai tuomet ir
pravecia visokie skype, gps, remote ir kiti smart dalykeliai.

Tai isvadoj noreciau jog eitu visus foninius dalykelius uzblokuot kai man
reikia tik phone - kad nereiktu daznai pakraudinet.