Tema: Re: Rimtas klausimas
Autorius: Nerijus
Data: 2012-10-02 13:31:04
> Anyway, visiems paranoikams Sony kaip tik padare nauja fycia - "enhanced
> sleep". 10 minuciu po ekrano isjungimo telefonas "numirsta", t.y. viskas
> stabdoma. Galima tik prisiskambint ir atsiust SMS, beigi skamba
> remainderiai. Visa kita - dead. Jokiu whatsapp, skype, emailu ir t.t.
> Zodziu visai kaip WinMo laikais. Tik as nezinau kam toks "smartfonas"
> reikalingas.

	Noriu tokio daikto. Ir dar kad telefono funkcijos butu valdomos
"harwariniais" klavishais. Jei spaudi raudona, tai ir eina visi
skambuciai velniop, nesvarbu kokiam ekselij ar worde shiuo metu sedi ir
ka ten tapshnoji ysijautes.

	O del tu programkiu, tai galiu pavardinti konkreciai:
	K-9 mail	(paskutini karta buvau pasileides priesh dvi savaites, per ta
laika net telefona perkroviau, pachiam meilerij kur tik galejau
ishjungiau viska, kad nieko automatishkai nenaujintu, be to Internetas
per visus galimus budus ishjungtas telefone)
	Gmail - ishvis nebuvau shito shudo pasileides nei karto, ir niekada
nenaudojau. Be to jis "ysiutas" i OS, taip, kad ishisnstaliuoti nemoku.
(O gal galima kazkaip?)
	Maps - net nezinau kas per daiktas, niekada nenaudoju
	YouTube - niekada nenaudojau gyvenime
	Google Play Store - gal naudojau priesh pusmeni, bet tikrai ne veliau
	Nu ir t. t. Visas sarashas visokio sh., kuris pastoviai sedi atminty.
Jei nukilini, aishku po pusvalandzio patys pasileidzia.

	N. M.