Tema: Re: Rimtas klausimas
Autorius: padugne
Data: 2012-10-03 23:19:37
On Wed, 03 Oct 2012 22:46:24 +0300, tomis wrote:

> Tiesa sakant procesas ne siaip sau kabo keshe. Jis reguoja(tiksliau
> iskvieciamas) i begale eventu. Pvz mygtuko paspaudimas, ekrano
> ijungimas/isjungimas, prisijungimas prie interneto, sms atejimas,
> skambucio atejimas ir dar begale kitu. I kokius eventus reaguoja cia
> developerio sprendimas. jei programos procesas nera paleistas tuomet jis

Tai developeris apskritai labai daug ka sprendzia :)

> bus paleistas sureagavus i kazkuri eventa. Va is kur atsigauna procesai
> kuriuos nukilini. Ijungei ekrana - pyst google mapsas startavo ir nuejo
> i fona tau nezinant.
> As manau kad as esu telefono seimininkas ir pats noriu sprest kada kam
> pasileist.

Tai jokiu problemu: imi sau soursus ir nusprendi. Iki paskutinio bituko.

> tas energijos taupymas kabant fone turi ir antra gala. Pvz Google play
> jis pastoviai savavaliskai i fona ilenda. Google play naudoju retai....
> pora kart i menesi. O jis mat reguliariai updeitus tikrinasi ir dar
> kazka. 100x startuot is kesho ir patikrint updeitus suvartos daugiau

Tai jei isjungi tai jis nesitikrina. Bet kadangi manifeste surasyti
atitinkami broadcastai, tai appsas juos vistiek gauna.

> energijos nei 2x is naujo startuojant. Blyn, tegul updeitinasi tuomet
> kai as mygtuka paspausiu, o ne tada kai apsirukusiam developeriui
> norisi.

Tai jis tada ir updeitinasi kai paspaudi. Jei taip susikonfigines.

> Dar kai kurie foniniai "gerieciai" megsta kartais neprasyti laikyt
> telefona darbo rezime (keep awake) - tuo esdami baterijas.

Bagai visur imanomi. Jei tokie foniniai reikalai nepatinka, tai
sprendimas labai paprastas: imk WP ar iOS :) Tai tikrai neims. iOS nuo v4
svetimus foninius procesus zinoma leido, bet labai ribotai.

T.y. visokie 3rd party meileriai, voip ir pan reikalai be apple ar m$
kaip tarpininko ir pan jau tampa nebeimanomi.

> O kas blogiausia jau nepamenu, kuris google servisas nuolatos,
> jungdavosi prie GPRS, kazka pasipumpuot. Isjungi data connectiona, po
> valandos kitos isijungi ekrana, o ten bled rysys ijungtas. Vel isjungi,
> a jis vel po kurio laiko. Taip mano saskaita bunant uzsienyje
> istustindavo per diena. Teko laikyt tuscia saskaita - norint paskambint
> inest nedidele suma i saskaita.
> Va tau ir draugiskas androidas. Tie apsiruke developeriai kartais tokiu

Ar tikrai? Nes jei pasakai kad neleist duomenu perdavimo roaminge, tai
niekas nieko ir nesiuntineja. Duomenu irgi savaime neijungineja. Per ~3
metus ir N kartu roaminge dar nei karto nebuvo nutike kad netiketai
nusiurbtu duomenu.

Jei taip nutiko, tai cia jau telefono gamintojo bagas, taip tikrai niekas
neplanavo. Gali nutikt (ir realiai nutinka) belekuriam OS.

> nesamoniu pridaro. Pvz XBMC distancinis pultelis. Jam reikia suteikt
> teises skaityt tavo SMS ir telefono skambucius - mat developeris
> sugalvojo rodyt sms telike. Naxren distancianiam pulteliui toks fintas?

Nes kazkam to reikejo. Zmones daznai turi savo "specialiu" noru.
Nepatinka, deinstaliuoji ir tiek. Arba rasai developeriui laiska ir
prasai kad isimtu ta funkcija. Arba pats remontuoji jei opensoursas.

Beje, androide tai bent zinai kad jis nori skaityt SMS. Tokiam iOS ar WP
ar ata WinMo jie tiesiog gali, o tu nors ir "seimininkas" bet apie tai
nieko nezinai.

> O as nezinau kam tau toks smartfonas su visais whatsapp, skype, emailu
> ir t.t. reikalingas jei antroj dienos pusej akumas nudvesia?

Toks nereikalingas. Reikalingas su normaliu akumu kad nedvestu. Juk
padaroma, pvz Razr MAXX ar M, ar I ar HD. Nei jie labai dideli ar sunkus.

> O siaip cia geras fintas. Man visu pirma smartfonas reikalingas kaip
> telefonas. Visu smart dalykeliu reikia ne kasdien, bet reikia. todel
> enhanced sleep geras sprendimas. Skype isijungiu tik tada kai reikia,
> emaila skaitau tik tada kai noriu.

O man pvz patinka, kad emailai pareina patys savaime. Ir jei naudoju
skaipa ar whatsapp, tai biski kvaila kai per ji taves negali pasiekt. Ne?

> P.S. Esu siek tiek nusivyles Androidu, kartais ilgiuosi WinMo.

WinMo siuo poziuriu dar blogiau. Ten "apsiruke developeriai" gali dar
daugiau visko pridirbt.

--
kthxbai.