Tema: Re: Rimtas klausimas
Autorius: Toxis
Data: 2012-10-03 12:19:31

"Nerijus"  wrote in message news:k4efp8$e9t$1@trimpas.omnitel.net...

> Anyway, visiems paranoikams Sony kaip tik padare nauja fycia - "enhanced
> sleep". 10 minuciu po ekrano isjungimo telefonas "numirsta", t.y. viskas
> stabdoma. Galima tik prisiskambint ir atsiust SMS, beigi skamba
> remainderiai. Visa kita - dead. Jokiu whatsapp, skype, emailu ir t.t.
> Zodziu visai kaip WinMo laikais. Tik as nezinau kam toks "smartfonas"
> reikalingas.

Noriu tokio daikto. Ir dar kad telefono funkcijos butu valdomos
"harwariniais" klavishais. Jei spaudi raudona, tai ir eina visi
skambuciai velniop, nesvarbu kokiam ekselij ar worde shiuo metu sedi ir
ka ten tapshnoji ysijautes.

O del tu programkiu, tai galiu pavardinti konkreciai:
K-9 mail (paskutini karta buvau pasileides priesh dvi savaites, per ta
laika net telefona perkroviau, pachiam meilerij kur tik galejau
ishjungiau viska, kad nieko automatishkai nenaujintu, be to Internetas
per visus galimus budus ishjungtas telefone)
Gmail - ishvis nebuvau shito shudo pasileides nei karto, ir niekada
nenaudojau. Be to jis "ysiutas" i OS, taip, kad ishisnstaliuoti nemoku.
(O gal galima kazkaip?)
Maps - net nezinau kas per daiktas, niekada nenaudoju
YouTube - niekada nenaudojau gyvenime
Google Play Store - gal naudojau priesh pusmeni, bet tikrai ne veliau

galima durna klausima, o kam tau smartphone'as? Jei tu jo nenaudoji pagal
paskirti? Ash rimtai be jokios ironijos klausiu - imk nokia, ji bent laiko
ilgai ir zhmogu uzhmusht galima.