Tema: Re: Rimtas klausimas
Autorius: tomis
Data: 2012-10-03 22:46:24
> [...]
> ar kainuoja kokius nors resursus.
>
> Jei trumpai, tai norint koki procesa is tikro "pakabint" fone reikia shi
> bei ta nuveikt. Todel niekas to nedaro tiesiog seip sau, "kad butu". Jei
> dulkinasi programuodami, reiskia to reikia. Jei tavo nuomone nesutampa su
> developerio, tai deinstaliuoji appsa ir ramu. Visa kita yra saviapgaule.
>
> Kita vertus, reguliariai pasikartojantiems dalykams toks "kabantis fone"
> procesas gali netgi padet sutaupyt energijos. Nes kabedamas fone
> (uzkeshuotas) jis nieko nekainuoja, o paleidimas kainuoja dafiga

Tiesa sakant procesas ne siaip sau kabo keshe. Jis reguoja(tiksliau
iskvieciamas) i begale eventu. Pvz mygtuko paspaudimas, ekrano
ijungimas/isjungimas, prisijungimas prie interneto, sms atejimas,
skambucio atejimas ir dar begale kitu. I kokius eventus reaguoja cia
developerio sprendimas. jei programos procesas nera paleistas tuomet jis
bus paleistas sureagavus i kazkuri eventa. Va is kur atsigauna procesai
kuriuos nukilini. Ijungei ekrana - pyst google mapsas startavo ir nuejo i
fona tau nezinant.
As manau kad as esu telefono seimininkas ir pats noriu sprest kada kam
pasileist.
tas energijos taupymas kabant fone turi ir antra gala. Pvz Google play jis
pastoviai savavaliskai i fona ilenda. Google play naudoju retai.... pora
kart i menesi. O jis mat reguliariai updeitus tikrinasi ir dar kazka.
100x startuot is kesho ir patikrint updeitus suvartos daugiau energijos
nei 2x is naujo startuojant. Blyn, tegul updeitinasi tuomet kai as mygtuka
paspausiu, o ne tada kai apsirukusiam developeriui norisi.
Dar kai kurie foniniai "gerieciai" megsta kartais neprasyti laikyt
telefona darbo rezime (keep awake) - tuo esdami baterijas.
O kas blogiausia jau nepamenu, kuris google servisas nuolatos, jungdavosi
prie GPRS, kazka pasipumpuot. Isjungi data connectiona, po valandos kitos
isijungi ekrana, o ten bled rysys ijungtas. Vel isjungi, a jis vel po
kurio laiko. Taip mano saskaita bunant uzsienyje istustindavo per diena.
Teko laikyt tuscia saskaita - norint paskambint inest nedidele suma i
saskaita.

Va tau ir draugiskas androidas. Tie apsiruke developeriai kartais tokiu
nesamoniu pridaro. Pvz XBMC distancinis pultelis. Jam reikia suteikt
teises skaityt tavo SMS ir telefono skambucius - mat developeris sugalvojo
rodyt sms telike. Naxren distancianiam pulteliui toks fintas?

> Anyway, visiems paranoikams Sony kaip tik padare nauja fycia - "enhanced
> sleep". 10 minuciu po ekrano isjungimo telefonas "numirsta", t.y. viskas
> stabdoma. Galima tik prisiskambint ir atsiust SMS, beigi skamba
> remainderiai. Visa kita - dead. Jokiu whatsapp, skype, emailu ir t.t.
> Zodziu visai kaip WinMo laikais. Tik as nezinau kam toks "smartfonas"
> reikalingas.

O as nezinau kam tau toks smartfonas su visais whatsapp, skype, emailu ir
t.t. reikalingas jei antroj dienos pusej akumas nudvesia?

O siaip cia geras fintas. Man visu pirma smartfonas reikalingas kaip
telefonas. Visu smart dalykeliu reikia ne kasdien, bet reikia. todel
enhanced sleep geras sprendimas. Skype isijungiu tik tada kai reikia,
emaila skaitau tik tada kai noriu.

P.S. Esu siek tiek nusivyles Androidu, kartais ilgiuosi WinMo.