Tema: Re: O siaube! iTunes...
Autorius: Aladdin
Data: 2012-10-23 08:27:40
Bla bla bla... Vietoj to kad cia pezejes bile ka, pasidomek apie savo mylimo Android'o vis mazejanti
sauguma. Kad nesikabintum, jokiu budu neteigiu kad Apple yra nerealiai saugus. Viena diena paskui
verksi kai tavo konfidencialius duomenis kas nors surinks ir kazkur panaudos.

Cia gali laisvalaikiu pasiskaityti:

http://faceit.lt/2012/treciu-saliu-android-aplikacijos-pavojingiausios/

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!