Tema: Re: O siaube! iTunes...
Autorius: Aladdin
Data: 2012-09-11 14:16:52
On 2012.09.11 13:22, VNO wrote:

> tik ne Lietuvoje
> pas mus todel ir Android gal populiarumo turi.
> nes be jokiu JB ir pislaivos (gal po to ir neveiks kas) gauni free softa.
> sudejau as viska ka man reikejo nemokamai ir oficialiai.

Vadinkim viska savais vardais - Android'as skirtingai nuo Apple siuo metu turi DAUG MAZIAU
apsaugu nuo piratavimo, gal net beveik jokiu apsaugu NETURI apart vieno pauksciuko nuemimo. Gal as
kame klystu? O tai lietuviui labai didelis privalumas:) Beje pats turiu Android ir ji naudoju ir
galiu drasiai pasakyti - jei tik softas populiaresnis, labai lankstus ir malonus akiai, nemazai
tikimybiu kad jis irgi bus mokamas. Beje iTunes virskina ir vogtus mp3 tuo paciu nedarkant ir
failines strukturos, nebutina viska pirkti. Nu sorry, bet nematau dideliu problemu susynkinti savo
mp3 su telefonais, gal ka ne taip darau. O keliu euru developeriams uz tikrai naudinga programa man
tikrai negaila. Tu pasakyk - kiek lietuviu pirks programas ir uz jas tuos keleta litu mokes, kai
viska nesunkiai galima susideti uz dyka?

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!