Tema: Re: O siaube! iTunes...
Autorius: Aladdin
Data: 2012-09-04 09:39:32
On 2012.09.04 09:19, bat0nas wrote:

> Na spausdinimas nebeveikia, nes perinstaliavau kompiuterį. Vėl įsidiegiau airprint driverius
> kažkokius (startuoja kaip servisas), enable guest account (nes nuo iOS 5 tai pasidarė būtina) ir pan.
> Spausdinimas iš iPad nevyksta.
>
> Nors iki PC perinstaliavimo viskas buvo OK.

Tai gal tada nepripaisom visko paciam Apple?:) Kiek matau perinstaliavai kompa ir PATS viska
pagadinai:) O traktuoji neveikima kaip viena is eiliniu Apple trukumu:)

> Muzika OK. Bet mes nesam melomanai ir užtenka eilinės radijos. Tad tie visokie airplay ar kaip jie
> vadinasi - fainiai, bet nebūtina mano atveju.

O prie ko cia melomanai. As kai sportuoju man patinka klausytis muzikos kuria megstu, o ne eiliniu
balalaiku per radija. Pasakysiu kaip androidininkai labai megsta - taip paskendai Android liune, kad
jau ir nebesupranti kaip viskas gali buti paprasta, patogu ir tiesiog veikti, be jokio papildomo
knisimosi ir hakinimo:)

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!