Tema: Re: O siaube! iTunes...
Autorius: Aladdin
Data: 2012-09-04 08:43:15
On 2012.09.03 21:14, padugne wrote:

> Tai jei nuspejamos, reiskia ir tu pats taip galvoji :) Tik liezuvis
> neapsivercia pasakyt :)

Taip, galvoju kad noreciau Windows'uose pamatyti toki patogu profilio keliavima kaip OS X'e, taip,
nekenciu tu nesamoniu kaip registry. Bet sorry, mano iMac'e man iTunes nepatogumu dideliu nesukele.
Turi iTunes savo specifiniu kliurku, bet labai gyventi nemaiso. Kaip galiu ir pasakyti apie klisa
HTC softa, kuris nesugeba normaliai kontaktu su Outlook susynkinti. Jei gilinantis - VISUR galima
surasti nedadelku, gal ir nustebsi, ju turi ne vien tik Apple.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!