Tema: Re: O siaube! iTunes...
Autorius: vist
Data: 2012-09-13 15:53:58
On Thu, 13 Sep 2012 10:56:32 +0300, Aladdin <rimvydas@rimvydas.info> wrote:
>Tamsta pats sudo nemalk. Vietoj to kad aciu pasakytum uz buda kuris beveik isitikines esu kad veiks
>(nepatingek pasinaudoti Google, jei manim netiki), tu net nepabandes is karto uzsipuoli. Pabandyk,
>nesigaus tada drabstykis tokiais teiginiais. Geriau jau buciau palikes tamsta pasaukti koks Apple
>sudas. Zavi tokie zmones.

Mane tai zavi tokie zmogai, kurie nelabai suvokdami apie ka kalba
patarineja. Kaip man pabandyt su nauju kompi sita dalyka? Jokiu
biblioteku ar kitu dalyku nera. Yra ipod su muzika ir yra kitas
kompas, kuriame yra dar muzikos. Ir kaip man sia muzika susert ipod?
Cia panasus atvejis jei pvz hardas nuleke ir viskas liko tik ipode...
Gaunasi, kad turiu daikta, bet jo "nesugadindamas" panaudot jau
negaliu.
Tavo pasisakymai neuzkliutu, bet kada grauztuka tu dievini labiau uz
viska tai jau nekas. Nenori pripazinti net akivaizdziu nesamoniu.
Grauztukai kaip ir fortkes, robotukas ar dar bet kas turi savo
+-.Teisybe jie yra nepralenkiami marketinge. Sugeba sena gera
funkcija, kuria jau seniai naudoja kiti, pristatyti kaip pasaulio
stebukla uz nezmoniskus pinigus.