Tema: Re: O siaube! iTunes...
Autorius: Aladdin
Data: 2012-09-14 08:25:24
On 2012.09.13 15:54, vist wrote:

> Mane tai zavi tokie zmogai, kurie nelabai suvokdami apie ka kalba patarineja. Kaip man pabandyt su
> nauju kompi sita dalyka? Jokiu biblioteku ar kitu dalyku nera. Yra ipod su muzika ir yra kitas
> kompas, kuriame yra dar muzikos. Ir kaip man sia muzika susert ipod? Cia panasus atvejis jei pvz
> hardas nuleke ir viskas liko tik ipode... Gaunasi, kad turiu daikta, bet jo "nesugadindamas"
> panaudot jau negaliu.

Mane zavi tokie zmones kaip tu. Jam bandai padeti o jis purkstauti pradeda ir pamokslauti.
Pasiziurek ponas i savo pirma laiska ir dar syki ji perskaityk. Kalbejai ISIMTINAI apie savo
bibliotekos perkelima i nauja kompa. NEPARASEI kas po tuo giliau slepiasi, o paskui visokias isvadas
"protingas" pradedi daryti. Ismoksi aiskiai issireiksti, manau ir problemu nebus su atsakymais. Kaip
ir ismoksi kompu normaliai su protu naudotis ir Google ir su iTunes daug maziau gemorojaus liks, gal
net is vis neliks.

> Tavo pasisakymai neuzkliutu, bet kada grauztuka tu dievini labiau uz viska tai jau nekas. Nenori
> pripazinti net akivaizdziu nesamoniu.

Ponas, siulau tau neisijausti i visazinio role ir nepradeti daryti nepamatuotu isvadu, nes visai
nerauki, ka as dievinu o ka ne. Ar turiu garbes bendrauti su aiskiaregiu?

  Grauztukai kaip ir fortkes, robotukas ar dar bet kas turi savo
> +-.Teisybe jie yra nepralenkiami marketinge. Sugeba sena gera funkcija, kuria jau seniai naudoja
> kiti, pristatyti kaip pasaulio stebukla uz nezmoniskus pinigus.

Tai didelis + Apple, kad jie ta sugeba padaryti. Ju tikslas uzdirbti pinigus ir jie ta labai
meistriskai daro, kad ir kaip tau pikta bebutu.

Siulau risti beprasme diskusija, nes matau kad tau joje tikrai ne pagalbos reikejo.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!