Tema: Re: HTC one S t
Autorius: padugne
Data: 2012-08-08 10:27:05
On Wed, 08 Aug 2012 09:26:05 +0300, Linas Petkevičius wrote:

> Tai vat ir idomu, kad kas idetu palyginima su vaizdeliu ish normlaus
> atstumo. Nes dabar tos superizsumintos ikonos man tikrai neparodo kame
> skirtumas.

Kartais galima pagalvot, kad apsimeti kvaileliu bet neitin talentingai.

Kam tau tie vaizdeliai jei letenose turi pentailini reizeri ir normalu S2?
Pasiimk salia dar ir koki telefona su padoriu displeju tipo sony Xperia S
ar galu gale koki aifona. Ir viska pats pamatysi is tokio atstumo koks
tau patogus.
Galu gale, "vaizdeliai is normalaus atstumo" neimanomi is principo, nes
spoksai i juos per savo monitoriu, kur nezinomas nei atstumo iki jo nei
jo dydzio. Jei as nufotkinsiu abu telefonus istiestoj rankoj tai xzn
kokio dydzio nuotrauka matysis tavo monitoriuje ir is kokio atstumo tu i
ja spoksosi. Ir ka su ja padarys fotiko baerio filtras.

O tos isdidintos ikonos tik tam, kad ir paskutine makaka suprastu apie ka
kalba. Ne maziau ir ne daugiau.

Va ziurek, jei jau taip norisi apsimest orangutangu, dar karta isdidinta
ikona kad suprastum apie ka sneka:

http://goo.gl/eKWph

Kaireje - padorus displejus, desineje toks kaip pas reizoriu. Jis
neblogai iliustruoja bendra ispudi kuri as matau is normalaus atstumo,
t.y. 30-40cm. Jei konkreciai, tai mane uzpypia tie spalvoti seseliai,
puikiai matosi ties desiniu krastu ties visom raidem, ikonom, vertikaliom
linijom etc beigi visur kur egzistuojanti drobes (gyvates odos, vadink
kaip nori) tekstura. Bendras polinkis i zaluma tarkim px, nors irgi knisa.
Kas to nemato - laimingi zmones. Gal kai suprastes akys irgi tapsiu toks
pat laimingas.

--
kthxbai.