Tema: Re: HTC one S tęsinys
Autorius: gd
Data: 2012-08-07 22:46:19
Labai pritarciau. Bent jau man pirma karta gyvenime kokia valanda
pamaigius obuoli, ir po to atsisedus prie standartinio 13??x9??
laptopo, kokias 20 minuciu buvo nedidukas kulturinis sokas. Tas 20 min
buvo sudetinga dirbti, nes maciau ne paprastas raides, o labai grubiai
is pixeliu sudeliotas raides.
Cia pagal mane diskusija ne apie tai kad yra problema, o ar ta problema
trukdo. Jiems netrukdo tai ir gerai. Nieko nepadarysi, dar ir dabar kai
kam winxp yra geriau, o savo laiku windows 3.1 buvo geriau uz win95 :)

padugne pretended :