Tema: Re: HTC one S t
Autorius: padugne
Data: 2012-08-04 19:24:22
On Sat, 04 Aug 2012 19:02:22 +0300, amenox wrote:

> Tu visiems tai pamini, klausia to ar ne. Negana to, pabrėži, kad tai

Tipo pats nei is sio nei is to uzvedu tema? :)

> viena iš baisiausių dalykų kurie yra telefonuos. Ir automatiškai dauguma
> tų, kurie apie tai net negalvojo, perkant pradeda įdėmiai pro lupą
> tyrinėt ir  - o plia! Akurat kažkas yra, ir kaip dabar su tuom gyventi?

Tai jau tu kitu reikalas. Bijai atsakymu - nepradek klausinet, tiesiog
eik ir pirk kuris patiko. Jei nenervina, tai kame problemos?

> :) Beje pardavimų kiekius maždaug įsivaizduoji pasaulyje ir kaip manai
> kodėl vis dar tie dalykai prekyboje?

O kodel neturi buti?

Beje, as galbut irgi neuzilgo toki pirksiu, nes sekantis nexusas irgi
greiciausiai toks bus. Bet ne todel, kad man patinka, o todel kad nera
kitu priimtinu alternatyvu.

--
kthxbai.