Tema: Re: HTC one S tęsinys
Autorius: spakainas
Data: 2012-08-03 09:24:18
Nu kaip, iš kokio gero pusmetrio (nu tipo kažkas skambina, reik
išsitraukt iš kišenės ir atsiliept), tai bent jau man kaip ir nesimato
to grido. Bet tai jei nori kokį paštą pasitikrint, tai visvien arčiau
prisikiši, o tada jau akis bado.
Kita vertus, naudotis juo visgi galima, niekuo tas gridas netrukdo,
apart to fakto, kad jis matomas ;]