Tema: Re: HTC one S tęsinys
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-08-08 08:51:51
> [...]
> Linijos pazadai keliu dienu begy apturet Razr Maxx'a, katras is visos
> aparatu gausos issiskiria baterija. BET - perkaiciau specifikacijas ir
> pamaciau, kad ekranas - tas siaubingasis AMOLED'as - iki tol gyvai as ju
> nebandziau niekada specialiai ziurinet, bo naudojausi ir dziaugiausi
> senu geru HD2, bet va padugnes karksejimai i smegenis isiede jomajo
> kaip, pasirodo :-) Nu pabijojau tas kelias dienas, po biski susitaikiau
> su mintim, kad gal kaip nors isgyvensiu (gi melejonai useriu i tokius
> ekranus ziuri ir nieko), bo visgi baterija Motorolai jokiu konkurentu

koks tu jautrus :)

> [...]
> uzsifiksavo, o va detales tiksliai ne)? Pasigooglinau, issiaiskinau i ka
> ziuret. Dar paspoksojau - akurat, yra tas grudetumas, yra nelygus
> ikoneliu krastai (priklausomai nuo spalvos jie daugiau ar maziau
> matomi), BET - nors mano regejimas ir nera labai geras, taciau man
> kasdienio naudojimo rezime telefono nereikia prisikisus per 10cm
> telefono prie nosies laikyt, o ir kai ziuriu i ekrana, as dazniausiai
> ten ne pikseliu ieskau, o bandau perskaityt teksta ar pamatyt
> paveiksliuka, t.y. akys iesko objektu gerokai didesniu uz viena pikseli.

na tai nematai ir nematai, valio

> Isvada - AMOLED'as yra absoliuciai vartotinas daiktas, nesukeliantis
> jokio diskomforto, jei specialiai nepist sau smegenu. Ir kaip jau kazkas
> paminejo, tokiem, kuriem trukdo, dideliu matmenu teliko turetu is viso
> nesugebet ziuret, nes jei jau, kaip padugne sake "na su pentile
> rezoliucija irgi pati "šustriausia" 360p. Kaip ir mažoka ant 5" ar ne?",

daug daiktų yra vartotinini - bet mes gi čia ne apie tai, o apie tai
kuriuos vartot smagiau. Beliašai prie stoties irgi vartotini, bet.....

> tai ant vidutiniskai 8-12 kartu didesnes istrizaines ekrano mes kaip
> taisykle turim tik varganus 1080 pikseliu, t.y. tik 3 kartus daugiau,
> ziurim pagal siu dienu "videofilines" rekomandacijas 40" telikus is
> kokio 1.5m atstumo, tai realiai smegeninej tie taskai turetu gautis +/-
> panasaus dydzio, kaip ir 360p ant 4.x" debiliako ekrano. Ivertinkim, kad
> skirtingai nuo debiliako, i telika dazniausiai ziurima siekiant gauti
> vizualini malonuma, tai gaunasi, kad su siandieninem rezoliucijom to
> padaryt tiesiog neimanoma, nes pikseliai akis isbadys naxren!!!

ant teliko žiūri judantį vaizdą, o ne statišką grafiką. Didelis
skirtumas vienok. Jei per mobiliaką žiūrėčiau tik filmus, px būtų tie
pentilai.

> Beje, cia taip pikselius puikiai iziurintis Dainiushas gretimam o.tv
> groupse pries gera menesi issisiepes irodinejo, kad ant 40" teliko,
> cituoju, "px tas FullHD, iš 2m vis tiek neatskirsi 720p nuo 1080p" -
> arba pas ji regejimas per menesi stipriai pagerejo, arba visgi su

kartoju - kalbam apie skirtingo turinio žiūrėjimą.

> situacijos vertinimu kazkas ne taip. Gazkaip is sito fakto ir is savo
> auksciau aprasytos asmenines patirties drisciau teigt, kad tos
> AMOLED'ines baisybes yra grynai psichologine problema (galu gale tai
> patvirtina ir tai, kad ant viso svieto zmones tuos AMOLED'us sekmingai
> perka ir nesiskundzia, ko pasekoj gamintojai ir toliau tokio tipo

kam psichologinė, kam regėjimo :)