Tema: Re: HTC one S t
Autorius: padugne
Data: 2012-08-07 22:05:22
On Tue, 07 Aug 2012 18:41:55 +0300, Caponi wrote:

> ziuret. Dar paspoksojau - akurat, yra tas grudetumas, yra nelygus
> ikoneliu krastai (priklausomai nuo spalvos jie daugiau ar maziau
> matomi), BET - nors mano regejimas ir nera labai geras, taciau man
> kasdienio naudojimo rezime telefono nereikia prisikisus per 10cm
> telefono prie nosies laikyt, o ir kai ziuriu i ekrana, as dazniausiai
> ten ne pikseliu ieskau, o bandau perskaityt teksta ar pamatyt

Tame ir visas fintas: butu geresnis regejimas, nereiketu prisikisinet per
10cm kad pamatyt, as matau is normalaus atstumo.

> paveiksliuka, t.y. akys iesko objektu gerokai didesniu uz viena pikseli.
> Isvada - AMOLED'as yra absoliuciai vartotinas daiktas, nesukeliantis
> jokio diskomforto, jei specialiai nepist sau smegenu. Ir kaip jau kazkas

Dziaugiuosi uz tave. As pvz sau nepisu smegenu (negi busiu sau priesas?),
bet matau ir trukdo.

> paminejo, tokiem, kuriem trukdo, dideliu matmenu teliko turetu is viso
> nesugebet ziuret, nes jei jau, kaip padugne sake "na su pentile
> rezoliucija irgi pati "šustriausia" 360p. Kaip ir mažoka ant 5" ar ne?",

Sita rase dainiushas. Bet px.

> tai ant vidutiniskai 8-12 kartu didesnes istrizaines ekrano mes kaip
> taisykle turim tik varganus 1080 pikseliu, t.y. tik 3 kartus daugiau,
> ziurim pagal siu dienu "videofilines" rekomandacijas 40" telikus is
> kokio 1.5m atstumo, tai realiai smegeninej tie taskai turetu gautis +/-
> panasaus dydzio, kaip ir 360p ant 4.x" debiliako ekrano. Ivertinkim, kad
> skirtingai nuo debiliako, i telika dazniausiai ziurima siekiant gauti
> vizualini malonuma, tai gaunasi, kad su siandieninem rezoliucijom to
> padaryt tiesiog neimanoma, nes pikseliai akis isbadys naxren!!!

Seip 40" 1080p tokiam telikui bus adekvatus 4.3" ekranas su 800x500px i
ji ziurint is ~40cm. Taviskis 4.3" amoledas melynai ir raudonai spalvom
turi tik 960x270 pikseliu, t.y. perpus maziau.

O seip tai nepainiokim pirsto su vienu daiktu. Telikuose labai retai kada
vepsai i geometriskai taisyklingus objektus tokius kaip vertikalios ar
horizontalios linijos, smulkus fontai etc. Kai telefono UI tokie objektai
praktiskai dominuoja.

Todel pentailas puikiai tinka telikui. Bet figovai kompo monitoriui ar
telefono ekranui.

> Beje, cia taip pikselius puikiai iziurintis Dainiushas gretimam o.tv
> groupse pries gera menesi issisiepes irodinejo, kad ant 40" teliko,
> cituoju, "px tas FullHD, iš 2m vis tiek neatskirsi 720p nuo 1080p" -
> arba pas ji regejimas per menesi stipriai pagerejo, arba visgi su
> situacijos vertinimu kazkas ne taip. Gazkaip is sito fakto ir is savo

Nes kaip sako odesoje - tai 2 dideli skirtumai. Jei ant to teliko
"rodysi" telefono desktopa tai jei nezlibas tai netgi labai yzi atskirsi.
Ziurint filma - taip, nelabai.

> auksciau aprasytos asmenines patirties drisciau teigt, kad tos
> AMOLED'ines baisybes yra grynai psichologine problema (galu gale tai
> patvirtina ir tai, kad ant viso svieto zmones tuos AMOLED'us sekmingai

Ne psichologine o geresnes ar blogesnes regos.

> atsiribot nuo aplinkinio pasaulio :-)), tik va kategoriskas gasdinimas,
> kad AMOLED vaidelis yra baisus ir telefonu su tokio tipo ekranais pirkt
> negalima yra visai nekorektiskas, savo asmenines tragedijos nebutina
> pateikinet kaip pasaulinio masto katastrofos...

Tai niekas ir negasdina, tiesiog paminiu fakta ir tiek. O kiek jo bijot
ar ne jau kiekvieno asmeninis reikalas.

Tie patys lemejonai zmoniu neturinciu problemu su amoled rytoj nusipirks
koki amoled+hd be pentailo ir visiems staiga "atsivers akys".

Lygiai taip pat kaip ipad1+2 juzeriai neturejo problemu (nors pvz man ten
pixeliai visada bade akis), bet kai isejo ipad3 visi staiga eme alpt nuo
jo ekrano. Nors anot taves apskritai neturetu to matyt.

--
kthxbai.