Tema: Re: Introducing the OnePlus 7 Pro
Autorius: Spakainas
Data: 2019-06-10 14:50:14
Po poros savaičių jūzinimo keli pastebėjimai (jei kam įdomu):

Minusų pora yra:
1. auto šviesumo reguliatorius vistiek biškį bugovas, kartais perdaug
užtamsina.
2. 3.5 sloto nebuvimas realiai užpisa. Reiks ieškot bt ausinių.
Perechodas toks labai jau pritemptas kompromisas (jį dažnai užmirštu
pasiimt).

Daugiau tai vien pliusai: greitis, ekranas, garsas, kameros tikrai
aukščiausio lygio. Lenkti kraštai px, netgi labiau patinka nei nepatinka
(suPjektyvu). Batarkė laiko vidutiniškai-gerai. Kažką labai paimproovino
su standby režimu - per naktį vos kelis procentus iškrauna, maloniai
nustebino (3T ženkliai daugiau nusėsdavo). Smulkmena, bet karboninis
gamintojo dėkliukas (paprastas, ne bumper) superinis - rekomenduoju
pasiimt kartu, visokie bandyti nilkinai ir pan net arti nestovi.
Na ir tradiciškai - batarkės 30W įkrovimas nuteikia maloniai :)