Tema: Re: Introducing the OnePlus 7 Pro
Autorius: Spakainas
Data: 2019-05-27 15:10:08
Parėjo. Tai galiu patvirtint - pirštų scaneris belenkaip greitas.
O šiaip ragelis gan įdomus - lyginant su 3T, tai ilgesnis kokiu cm,
biškį storesnis ir sunkesnis. Bet kadangi ekranas nuo apačios iki
viršaus, tai atrodo taip 1.5x didesnis iš akies :) Dabar pratinuosi prie
lenktų kraštų, kol kas atmetimo reakcijos nebuvo :)
Pats ekranas tai jo, zjb. Na viskas daugmaž kaip reviewsuose ir porino.