Tema: Re: Introducing the OnePlus 7 Pro
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-17 21:55:33
On 2019-05-17 21:35, bat0nas wrote:
> O tau nesinori išbandyti kažką labiau išdirbto nei pliką Android'ą? :)

T.y. ką nors labiau sudirbto už pliką androidą? :]

> Pvz.. Android Q tik betoje pasirodė Dark Mode. Samsung telefonai tai jau
> turi Android Pie versijoje.

Blin, žinok Dark Mode Pixeliuose galėjai turėt kokiais 69-iais
iškreiptais būdais jau kelis metus iki to, įskaitant ir dabartinį
Android Q, nes jis pirmiausiai atsirado būtent Pixeliams. O viename iš
jų aš jau jį naudoju nuo beta 1 versijos.

Ir tas pats Samsungas šitą navarotą yra įdiegęs tik post S7 kartos
telefonuose, pvz. S7 Edge iki šiol jo neturi, o Pixeliai turi visi.

> Kartais man atrodo, kad Google kopijuoja Android funkcionalumą nuo
> Samsung'o :D

Kodėl atrodo? Guglas nedurnas, jis stebi visų gamintojų įdiegtus
navarotus ir po to pas save įdiegia tik labiausiai pasiteisinusius. Kam
dirPt, kai už tave kažkas tą darbą gali atlikt 4free? :)