Tema: Re: Introducing the OnePlus 7 Pro
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-15 21:42:06
On 2019-05-15 21:32, bat0nas wrote:

> Priminkite, kodėl visi forumai ir reviewer'iai taip nusistatę prieš tuos
> užapžvalinimus.

Priežasčių daug, nuo fantominių paspaudimų, žymiai lengvesnio ekrano
sudaužymo, sudėtingo apsauginių plėvelių montavimo iki elementaraus -
nepatinka.

> Jie yra mano Samsung'e ir.. visi telefonai, kurie to neturi, atrodo
> tokie.. outdated mažais ekraniukais.

Mažais ekraniukais? Čia kažką supainiojai. Įstrižainė matuojama nuo
ekrano kampų, tad kai ji pas du telefonus vienoda, didesnis ekranas
atrodys pas telefoną, kurio ekrano kraštai neužlankstyti.

Tarp kitko, čia tu pats įvardinai dar vieną užapvalinto ekrano trūkumą,
bet pristatei kaip pliusą ;)