Tema: Re: Introducing the OnePlus 7 Pro
Autorius: Spakainas
Data: 2019-05-21 10:55:16

> IMHO, bet čia pliusas, bent jau šiame etape. Plius Pixelio pirštų
> skeneris palaiko swipe gestą.

Oij ne, čia minusas, pagrinde dėl naudojimo automobilyje. O ir šiaip,
ant stalo pasiguldžius per konferenciją, jei nori greitai kažką
žvilgtelt nepakėlęs tel nuo stalo. Tiesą sakant net nesuprantu, kodėl
jis šiknoj išvis sugalvotas, čia tik tarpinis variantas, kol nemokėjo į
ekraną sukimšt. Dabar tai atgyvena, ir greit išnyks, imho.

> Naudoju dabar juodai - baltą Pixel 2 XL, tai dėl dizaino, aišku, visi
> turi savo nuomonę, bet kad jis traukia žmonių dėmesį tai faktas. Daug
> žmonių susidomi kas čia do aparatas ir prašo parodyti. Kai kurie pasako,
> jog labai gražus. Man jis irgi gražus ir ... labai greitas.

Na nžn, čia klausimas turbūt iš flomasterių skonio serijos.