Tema: Re: Introducing the OnePlus 7 Pro
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-21 00:04:37
On 2019-05-20 10:20, Spakainas wrote:
> Na bet tie pixeliai, tai tokie meh atrodo kaip minimum. Kraštai stori,
> antakis belenkokio dydžio,

Antakis tai tik pas Pixel 3 XL, kurį aš ramiai irgi skipinau.

> pirštų skaneris šiknoj, net ne ant ekrano.

IMHO, bet čia pliusas, bent jau šiame etape. Plius Pixelio pirštų
skeneris palaiko swipe gestą.

> Nu
> dizainas taip gerokai senstelėjęs, imho. O kaina ~700 (konkrečiai 3XL
> žiūriu). Bbž, neįkvepia.

Naudoju dabar juodai - baltą Pixel 2 XL, tai dėl dizaino, aišku, visi
turi savo nuomonę, bet kad jis traukia žmonių dėmesį tai faktas. Daug
žmonių susidomi kas čia do aparatas ir prašo parodyti. Kai kurie pasako,
jog labai gražus. Man jis irgi gražus ir ... labai greitas.