Tema: Re: Kelet? program?li? pasi?lykite nemokam?
Autorius:
Data: 2018-03-21 19:47:54
geriau būtų, kad ne mes tarnautumėm Gmailui, o Gmailas tarnautų mums.

"niekas"  wrote in message news:p8tuia$g9r$1@trimpas.omnitel.net...

"Jonas Jonaitis" <pavard?@microsoft.com> Wrote in message:
> Kur ?ia taip rodo, atsidarius? Tai ? gmail? reik?s susira?yti visus
> telefonus? Pabandysiu su viena kolege, kaip ten bus i? tikro, po to
> pasidalinsiu bandymo rezultatais. Apie 90 telefon? suvesti ne juokas,
> turiu
> excel failiuk?, gaila,. negaliu importuoti...

Blia tai ka man reiktu daryt jei savo 500 kontaktu tektu tvarkyt?

Pradziai suimportuok i telefona arba tiesiai i googla savo
kontaktus. Tai tikrai imanoma su csv failu.. Tada sinkronizuok
tarp googlo ir telefono.
Dar kai susiimportuosi viska i googla pasistenges rasi knopke Find
dublicates.. Tada galesi susilieti tuos kontaktus...