Tema: Re: Kelet? program?li? pasi?lykite nemokam?
Autorius: niekas
Data: 2018-03-21 17:43:06
"Jonas Jonaitis" <pavard?@microsoft.com> Wrote in message:
> Kur ?ia taip rodo, atsidarius? Tai ? gmail? reik?s susira?yti visus
> telefonus? Pabandysiu su viena kolege, kaip ten bus i? tikro, po to
> pasidalinsiu bandymo rezultatais. Apie 90 telefon? suvesti ne juokas, turiu
> excel failiuk?, gaila,. negaliu importuoti...

Blia tai ka man reiktu daryt jei savo 500 kontaktu tektu tvarkyt?

Pradziai suimportuok i telefona arba tiesiai i googla savo
 kontaktus. Tai tikrai imanoma su csv failu.. Tada sinkronizuok
 tarp googlo ir telefono.
Dar kai susiimportuosi viska i googla pasistenges rasi knopke Find
 dublicates.. Tada galesi susilieti tuos kontaktus...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/