Tema: Bite reketuoja
Autorius: Vytooks
Data: 2018-03-01 09:55:12
Jau kiek laiko Bitės administraciją erzina jų pačių man pasiūlytas
akcinis planas 500/5000/1 GB už 3 €/men. Skambinėjo skambinėjo su
visokiais pasiūlymais ir pamatė, kad nieko nebus ir nusprendė visas
lengvatas visai panaikinti.
Replajinau į jų laišką pakoreguodamas caps'ais jų txt taip:
Sveiki,
gavau jūsų "pasiūlymą", kuris iš tikro turėtų vadintis perspėjimu.
Didžiosiomis raidėmis parašiau kaip aš tą pasiūlymą suprantu.

 > Gerbiamas kliente,
 > Nuolat SUGALVOJAME ir kuriame naujas paslaugas, KURIOS PADĖTŲ MUMS
IŠMELŽTI KUO DAUGIAU PINIGŲ IŠ SAVO KLIENTŲ, reguliariai
 > BRANGINAME mokėjimo planus, papildome juos naujomis PRIVALOMOMIS
SĄLYGOMIS. Tuo
 > pat metu dalis BITĖS lūkesčių nebetenkinančių mokėjimo planų tampa
 > MUMS NEPELNINGAIS ir dėl nedidelio VIS DAR NEPALAUŽTŲ LIKUSIU klientų
skaičiaus
 > nustoja galioti. Artimiausiu metu nustos galioti ir Jūsų naudojamas
 > „Labas kontrakto“ mokėjimo planas *„**Geltona 10“.*
 >
 > Prašome skirti šiek tiek laiko ir atidžiai susipažinti su Jums skirtu
 > specialiu pasiūlymu „Labas kontrakto“ mokėjimo planams, O JEI
NEPATINKA, VARYKITE KUR NORITE, NES IR TAIP JAU PER GERAI GYVENATE.

Jei domina originalas, prisegu