Tema: Re: Bite reketuoja
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-02 17:15:19
On 2018-03-02 10:52, Vytook's wrote:
> Visumoj kiek gavosi?

Visumoje kiek, sunku pakomentuoti, nes naudojausi Telia paketu
"Šviesolaidis + TV + niekam nereikalingas laidinis telefonas" ir perėjus
pas juos dar su savo numeriu iš Bitės, bendra viso paketo kaina man
pabrango 2.54 EUR. T.y. net mažiau, nei parašiau vakar, nes patikrinus
sąskaitą, paaiškėjo, jog buvau kelis eurus už parkingą susimokėjęs.

Finale moku tik 2.54 EUR daugiau, bet dar turiu ir mobilų ryšį su
neribotais skambučiais/sms ir 6GB duomenims. Užsienyje (EEE/ES) iš jų
nemokamai galioja 1.1 ar tai 1.2 GB. Iš mano bokšto žiūrint, man mobilus
ryšys kainuoja 2,54 EUR. Profit.

Bet ar tau taip gausis, čia jau nuo tavo situacijos ir naudojamų Telia
paslaugų priklausys. Ir gal dar niuansas, jog aš viską tai sutvarkiau
gruodžio mėnesį, t.y. per akcijų laikotarpį.

> Atėjo ir mano laikas pareketuoti bitę. Gal išliko pas tave tos "spec.
> vadybininkės" nr. jei kas?

Deja, nusibodo man jie su savo skambučiais, tai ir neišsaugojau. Bet
kadangi aš su ją lengvai pašnekėjau, tai pasiklausiau iš smalsumo, o ką
ji ten būtų man dabar pasiūliusi. Tai pasakė, jog planas ~6 EUR, 4 ar
6GB (jau tiksliai nepamenu), nemokami call/sms, m.parasas įskaičiuotas.
Tik jau pamiršau ką sakė apie duomenis užsienyje, lygtais irgi ok viskas
buvo, t.y. galimybė "vėl buvo atsiradusi, nors, anot pirmo vadybininko
aiškinimų, jiems ES uždraudė nemokamus GB suteikti užsienyje" :]

Trumpiau tariant, jie, sasiskos, pasiūlyti gali, bet reik aiškiai ir
nedviprasmiškai pasakyti, jog jei jie nesujungs tave su aukštesnio rango
vadybininku ir anas nepasiūlys tau tinkamo varianto, tai bus viso gero.
Išsiaiškink pradžiai ką tau Telia ar Tele2 pasiūlys, o paskui jau
skambink ir spausk.

Ir kalbėti su tais "berniukais ir mergaitėm", kurie patys pirmi skambina
tau telefonu ir siūlo vėjus, yra beprasmiška. Ten, spėju, kažkokius
bedarbius įdarbino su nulinėmis kompetencijomis šioje srityje :) Jie net
negirdi ką tu jiems sakai, varo tą patį išmoktą tekstą, jog tau taip
apsimoka, 10x pigiau ir dar dangstosi kažkokiais nebūtais ar visai
kitaip tą reikalą reguliuojančiais ES reglamentais. Matyt, galvoja, jog
daug protingų žodžių naiviam klientui padarys įspūdį ir jis su viskuo
sutiks :)