Tema: Re: Bite reketuoja
Autorius: Shadowed
Data: 2018-03-01 10:14:49
Mdaaaa... Tai ką, ir Bitė eina Omnitelio takeliu ?

"Vytook's"  parašė naujienų news:p78bl0$6a3$1@trimpas.omnitel.net...

Jau kiek laiko Bitės administraciją erzina jų pačių man pasiūlytas
akcinis planas 500/5000/1 GB už 3 €/men. Skambinėjo skambinėjo su
visokiais pasiūlymais ir pamatė, kad nieko nebus ir nusprendė visas
lengvatas visai panaikinti.
Replajinau į jų laišką pakoreguodamas caps'ais jų txt taip:
Sveiki,
gavau jūsų "pasiūlymą", kuris iš tikro turėtų vadintis perspėjimu.
Didžiosiomis raidėmis parašiau kaip aš tą pasiūlymą suprantu.

> Gerbiamas kliente,
> Nuolat SUGALVOJAME ir kuriame naujas paslaugas, KURIOS PADĖTŲ MUMS
IŠMELŽTI KUO DAUGIAU PINIGŲ IŠ SAVO KLIENTŲ, reguliariai
> BRANGINAME mokėjimo planus, papildome juos naujomis PRIVALOMOMIS
SĄLYGOMIS. Tuo
> pat metu dalis BITĖS lūkesčių nebetenkinančių mokėjimo planų tampa
> MUMS NEPELNINGAIS ir dėl nedidelio VIS DAR NEPALAUŽTŲ LIKUSIU klientų
skaičiaus
> nustoja galioti. Artimiausiu metu nustos galioti ir Jūsų naudojamas
> „Labas kontrakto“ mokėjimo planas *„**Geltona 10“.*
>
> Prašome skirti šiek tiek laiko ir atidžiai susipažinti su Jums skirtu
> specialiu pasiūlymu „Labas kontrakto“ mokėjimo planams, O JEI
NEPATINKA, VARYKITE KUR NORITE, NES IR TAIP JAU PER GERAI GYVENATE.

Jei domina originalas, prisegu