Tema: Re: Bite reketuoja
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-02 17:29:33
On 2018-03-02 12:03, Struktur wrote:
> Pries pora metu meciau kariauti su paslugu tiekejais. Siaip as seslus
> zmogus, ± 1..2..3e nelabai losia,

Analogiškai. Mane "pakrutėti" privertė ne keli papildomi eurai, kurių
pilnai būtų pakakę keliaujant užsienyje duomenims, o toks naglas
melavimas ir kliento nuomonės ignoravimas. Skambina klientui ir atvirai
meluoja net ir čia pat pagauti už rankos ir priremti prie sienos
argumentais. Sakai, man netinka toks variantas, man tai sąlygų
pabloginimas, o ne pagerinimas, paaiškini kodėl, o jie vėl tą patį, jog
tau taip bus geriau :)

Na ir tegul dabar turi ko nusipelnė, gal kada susivoks, jog klientams
per prievarta aiškinti kas jiems yra geriau yra kvaila. Nors, aišku,
savas grėblius savai nosiai visada būną artimesnis, nėra čia ko iš senų
Omnitel istorijų mokytis :]