Tema: Re: Bite reketuoja
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-01 20:22:30
On 2018-03-01 09:55, Vytook's wrote:
> Skambinėjo skambinėjo su visokiais pasiūlymais ir pamatė, kad nieko
> nebus ir nusprendė visas lengvatas visai panaikinti.

Analogično. Gruodžio mėnesį atakavo, jog naikina esamą planą ir siūlo
"geresnį, iki 10x pigiau" :) Paklausiau, jei į planą įskaičiuota
paslauga yra "nemokama", tai kaip jie 0 EUR planuoja papiginti 10 kartų?
:) Ir kaip jie įsivaizduoja skaičiuoti 10x pigiau, kai anksčiau man tie
patys GB galiojo ir EEE/ES šalyse, o dabar jų lieka tiek pat ir jau
užsienyje negalios? :) Atsakyti nesugebėjo, bet toliau įkyriai ir bukai
skambinėjo ir dar ginčydavosi su manimi, kai pasakydavau, jog ne ačiū,
man nereikia, planą man tik bloginate, palikite kaip yra.

Finale, sunervino, jog taip elgiasi su labai senu klientu, todėl iš
principo lengvai pasidomėjau kas ir kaip, paskambinau į TELIA ir
sutariau dėl man geresnio plano. Realiai, prijungus prie kitų TELIA
paslaugų paketo, gavosi, jog už 6 eurus gavau 3x daugiau GB ir dalis jų
galioja užsienyje, plius papildomą TV paketą, kurio aš nežiūriu :] Už
Bitės planą mokėdavau 10 ar 11 eurų lygtais. Trumpiau tariant, gavau tą
patį su 3x daugiau duomenų ir dar 4-5 eurais pigiau.

Kai jau liko 2 dienos iki perjungimo, kai jau TELIA SIM gulėjo atsiųsta
namie stalčiuje ir visos sutartys buvo pasirašytos, tada iš Bitės staiga
paskambino jau kažkokia "spec. vadybininkė" ir ėmė suokti "oi, kaip
gaila, oi kaip negerai, kaip čia taip gavosi, gal dar galime pasiūlyti
savo geresnį planą?" ir panašiame stiliuje :)

Na, ir iš tikro, siūlė net dar geresnį planą, nei aš turėjau iki tol ir
už pigiau, nei mokėjau iki tol. Beliko pasakyti, jog "jei būtumėte tokį
siūlę iškart, ar net iš viso man neskambinę ir nieko nesiūlę, o palikę
kaip yra, aš ir toliau būčiau jūsų klientu, o dabar jau šaukštai po
pietų, aš jau sutariau su TELIA, have a nice day".

Suprask kaip nori. Durnių laivas. Kas ten jiems nutiko neaišku, seniau
visada jų servisas ir bendravimas pilnai mane tenkino. Tegul apsivalo,
gal kada nors sugrįšiu, nes beveik 20 metų pas juos buvau, bet jie patys
faktiškai mane išvarė su savo nesąmonėmis. IMHO, bet didesnę nesąmonę
buvo sugalvojęs tik Omnitelis su kultiniu abonentiniu planu "Asmeninis"
:] Šitie Bitės prikolai dar šiek tiek tokio lygio nepasiekė, bet jau
gana arti :)