Tema: Re:Bite reketuoja
Autorius: Korke
Data: 2018-03-01 16:04:46
hah, o ple, ir vytookui interneta ivede, nors dar vis tik rasyti,o
 ne ir skaityti sugeba. Apie sita operatoriu "varke" jau daug kas
 rase, pati irgi t2 praspyre is tureto ir pilnai tenkinusio
 100/1000/1GB uz 2.9eur/men su bandymu ipirst su sutartimi uz
 5.50eur/men eiles.
Cia kaip draudikai su civilke iki siemet 15metu tipo i minusa vare
 ir dabar nusprende visos imones iskart pliusa virint, taip
 operatoriai prisidengdami roamingo ikainiu panaikinimu, visiems
 pigiukams, turetus planus i minimum 6eur/men sukeite, nes matau
 lietuviai to tik lauke ir dabar masiskai puole migruoti su savo
 tais planai i uzsieni ir duomenis naudot tai minusa
 generuodami.

Mano sprendimas paprastas buvo, persimeciau i ezi, kur atejusiems
 is kito tinklo duoda 1GB/men pirmus 6men for free. O
 balsa(150min) ir sms(x000) nusiperku uz 1.99men. Po to i pildyka
 galima paskokt, ten duomenis duoda atejusiems.

Nepatogumas tik uzsienyje, nes ezys neduoda neva interneto. Atrodo
 sudeliavimas, bet moket uz nieka 3eur/men jei galima nemoket
 tai...

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/